BETON, matrite 3d abs gard, pavele, pavaj, borduri, coame, gard valuri, val
0.1) Examinatorul foloseste ‘’declaratii nereale’’ si denatureaza lucrurile sau simplu confunda cererea brevetului “Dispozitiv de transport in aer” a lui George Marg , prescurtata alternativ cu “AM” (cerere patent 0332439/22US), o confunda cu o catapulta in loc de o pompa de dimensiuni mari, ca cele de PECO- petrol (gas station), sistem care alimenteaza cu succes mai mult de trei avioane, intre ele pana la marginea cerului, a atmosferei dense “(D) –fig.1, AM.”, unde se poate zbura cu avioane clasice si apoi cu rachete. In schimb toate revendicarile, nici macar putin asemanatoare ale lui Michael Co, abreviat aici si cu ‘’CM’’ –patent (02088136/06US), se bazeaza inca de la inceput, pe o fraza si o expresie inselatoare care descrie tot brevetul si incercarea de manipulare, printr-o presupusa catapulta aeriana (sau o prastie arcuita sau ca un bici de dimensiuni mari), totul in mod eronat; si tot neclara fiind si fara predicat adecvat mesajul initial transmis audientei. Adica, actiunile din brevetul CM sunt descries in revendicari intelese in limbile latine si slava sau asiatica, care suna asa: ‘’intr-un asa fel ca o maniera oportuna (pentru necunoscatori) intr-un mod original”, adica in accentele anglo-saxone: “on its original apparence in a timely manner”. Adica o metoda brevetata cunoscuta doar de autor, dar care nu vrea sa o dezvaluie ‘’necunoscatorilor’’adica prin faptul ca ar fi atat de `importanta’ metoda (maniera originala?) deja grandomanica , ca ceilalti oameni din auditoriu, cititorii, nu trebuie sa o cunoasca (deci fara sa faca dezvaluri publice ale intregului brevet – un fel de “first- to- file” patent rule -, propusa din 2003 in U.S. – I.P.sau arcane - rules, ca in jocuri IT descrise de studiile media pentru economistii din Elkis Park, Pa.U.S., dar care nu le vad aceste derivatii de la legi ca si protectioniste economic, aceste maniere si reguli; si nu ca si amendamente, ordonante de guvern nefinalizate legal (in raport cu puterile constitutionale din lume, dar si dupa drepturile omului), adica mintind CM chiar pe cititori (dar fara sa vrea?), prin aceste asa-zise revendicari si exprimari pe care examinarea noastra, nu cred ca le-a citit benefic pentru a se “opune” cererii lui AM. “Narativul” lasa de dorit, astfel scrierea CM persista si cu o pluraritate de intamplari dezvaluite treptatsi insuficient repetate si care nu au insa leagatur decat cu povestea unui SERIAL de fictiune S.F… Fiind prezentate parsiv si pentru piloti creduli?... din zilele noastre, dar si unele elemente de avioane, recente, dar care exagereza prin performantele tehnice, chiar supranaturale, tocmai prin pilotii domnului Cook- CM, care sunt supusi si chiar supuse, la forte gravitationale enorme, unii piloti fiind descrisi express`, ca si de sex feminin, din dorinta lui CM care i-a diferentiat chiar asa in cererea sa de brevet (cu toate ca se stie ca fortele aeriene din intreaga lume detin cercetari incheiate, cu succes, pentru ambele sisteme de furtunuri pentru folosirea eficienta a sistemelor de toaleta pentru pilotii de avioane jet, in lupta, pentru ambele sexe, de cateva decenii. Poate brevetul CM doreste sa mai ocheasca inca o imbunatatire pentru inca un tip de brevet in aceeasi cerere? Ca tot pare ca a ochit prin brevetul sau nord american, cam toata aviatia mondiala, ca intr-un film de prea mare succes…). Toti acesti piloti chiar si cei de sex feminin (insa daca aducea si o explicatie pentru girafe ca si corpuri biologice si descria mecanica acestor animale la presiunea din avioane si a altora echivalente, ar fi fost o mare ochire, de la inceput, pentru CM), fiind supusi la forte “g”, nemaiindurate pana astazi la invartirea unui aparat, macar descris “modern”, pentru zborul prin rezistenta la inaintare terifianta prin aer, pe care putini oameni chiar astazi, o pot compara cu un zid, fizic. Rezistenta aceasta inca se mai confunda pleonastic cu o bariera, sau bariera de sunetsi doar atat... Page | 2 Tot brevetul CM are o actiune la orice ar zbura, daca cineva ar inventa in viitor un aparat de zbor sa nu mai poata zbura intrucat CM-Cook si-ar dori in viitor sa patenteze ceva cu care se va zbura, dar care inca nu a fost descris chiar de brevetul CM! Oare este posibil in patentologie macar? IN REALITATE BREVETUL CM este obtinut dupa ce apare un “conflict” redactat intre el si examinatori, care par ca si cum i-ar promite un brevet dupa o poveste beletristica de domeniul aviatiei, fara solutii tehnice in stadiul tehnicii, de astazi (nu detine un aeroprt cat aproape un continent, cu lacuri de sare conectate , macar pentru alimentarea initiala are o vela “ca din hartie”, agabaritica, pregaurita si micronic, capilar si rezistenta la catapultarea dimensiunii unui sistem cat un munte si cat un desert, nepregatit macar pentru aterizare). In plus conflictul dintre el si examinatori este descris chiar de arhivele digitale particulare, care conteaza publicului astazi ca si: Google Patents. Apoi in anul trecut probabil dupa contestatiile aparitiei brevetului Marge, dispare din arhiva Google, foaia in care brevetul CM-Cook primeste aparent un ordin secret, din partea unei unitati militare aviatice pentru a fi verificat in mod nepublic !? Totul pare o reclam mascata pentru mine, dar si breasla avocatilor si media descrie intamplari similare chiar daca unele numere de inregistrare se regasesc pe o bucat de foaie... Chiar daca in Google Patents nu se mai afla despre finalul anchetei militare, pana si aceasta foaie ramane doar in arhivele USPTO prin WIPO unde contestatarul prezentei reuseste sa printeze o captura de ecran, actul aparent militar. In plus brevetul CM este oferit ca un scandal la adresa examinatorilor, cei care parca i-au promis lui Cook Michael L., caracteristici noi, daca accepta anumite modificari, parand si mai autentic brevetul CM pentru publicul ce-l va citi sau chiar, “incumeta sa-l imite” in vreo economie? In aceeasi perioada se patenteaza si programele aerospatiale a sistemelor cu reintoarcere asistata digital, a stadiului – UNU, din rachete (adica rezervorul –tubul de rachete intai-ul - , de carburant, cu LOX.). Adica rachete brand Space –x, sau detinute de actionatii -Twitter , X, companii mamut, de media sociala. Se mai gaseste chiar corespondenta aparenta de fax, Cook L., fiind plecat de la domiciliu (…nici o schita street view nu se mai vede insa macar blurata, cu locul de atunci), inaintea de obtinerea brevetului, parand chiar indiferent de obtinerea acestuia (in cazul unui interview final al examinarii), chiar prin prima scrisorilor de modificare ale sale, cu USPTO-SUA. (acum intelgem de ce noua ni se spune chiar in lucrarea aceasta ca examinatorii nu mai pot face propuneri de modificare astazi legal...); totul parand clasat pentru un iubitor de beletristica, chiar si in arhiva, biblioteca, cu pdf-uri, EPO de peste Ocean, ce tot cere refresh. Analizand celelalte brevete din clasele cu vechicule – rachete, apare astfel si deducerea ca acelasi echipe de examinatori, colegi de institutii, dau nastere in aceeasi perioada la un mod de aterizare folosit astazi de companiile milionarilor detinatori de astfel de licente, pentru rachete spatiale, unii amintiti. Dar fara legatura cu vreo licenta CM de avioane, care trebuia doar sa para o concurenta cu o publicitatea mare facuta, de conexarea cu un asa-zis-ul,secrecy order, fiind folosit CM doar ca citatie de brevet (ex., in soft-ul Google si probabil in rapoartele de cercetare documentare sau cautarile unor examinatori interesati, nu si in texte si descrieri de la alti autori reali, publicati anii trecuti cum trebuia sa se intample pentru veridicitatea anterioara a lucrarii CM), langa publicatiile brevetelor milionarilor cu, dintr`ale, `aerianului. Clasele de brevete aici oricum,sunt inutile in brevetologia reala unde se poate intampla si imagina orice, cand vrem sa ne opunem cu un First –to File, autentic.. Insa fara a concura real cu un astfel de document continuu contestat in breasla inventatorilor, fiind ca un vid legislativ oriunde in lume un astfel de ordin secret cu sau fara 6 luni, eg.: Lege patente US., Manual, Ch. 0100, a. 120 US, 35 USC 183, pentru brevete, chiar daca sunt valoroase, personal nu cred ca beneficiaza ... Your browser does not support viewing this document. Click here to download the document. ![]()
![]()
0 Comments
Leave a Reply. |
AuthorRadu George Moverview.
Categories
|