BETON, matrite 3d abs gard, pavele, pavaj, borduri, coame, gard valuri, val
AuthorWrite something about yourself. No need to be fancy, just an overview. CategoriesThis website uses marketing and tracking technologies. Opting out of this will opt you out of all cookies, except for those needed to run the website. Note that some products may not work as well without tracking cookies. Opt Out of CookiesAt CM., the graphic is exaggeratedly small made on a drawing sometimes not even on a quarter of an A4 page whose rotation is not legally recommended (without legal support as in 37CFR 1.173, ... Wipo21/058356 si serial 7/627,652 Multa lume nu vrea si nu poate sa-si imagineze viitorul asa cum trebuie datorita prejudecatilor si a faptului ca lumea nu este inde-ajuns de educata si imbarbatata sa poata sa accepte ca toti copii sa invete in realitate,in adevar, “prematur”, la scoala si facultate ce trebuie. Noi cei multi suntem de vina. Aceasta este materia precara pe care o vrem. <Stati putin ca iar apar probe la sirene pe blocuri si abia au disparut de vreo luna stirile din feed-ul de mobil online , cum ca se faceau teste de sirene de razboi pe zone, pentru o anumita parte a populatie, adaug eu, -daca gandesc ca un jurnalist de investigatii, macar tehnic-, tinand cont de contextul din Estul Europei de acum, de aici...> Iar staff-ul politicienilor accepta in toata lumea astfel de invataturi banale si manual denaturate, aparent pentru a proteja populatia, insa doar “secretele “ economice ale unei natii. Insa nu prea mai exista natii, ci doar poluri economice.Asa se explica ca inca mai credem ca viitorul in mecanica va fi cu “elicii’, ca si cele mentionate cand lumea nu ii credea pe inventatorii romani, ca aceste elicii vor fi inlocuite cu turbine ca si aceea ce a ajutat si la defintivarea in aviatie a “Efectului Coanda” (cu toate ca pe pelicula video marturie de vreo 9 mm, tocmai inventatorul omonim, declara ca, “a avut noroc!” de inventia principiului reactiei de avioane, s.a.). Fara viteza omenirii, oamenii nu incercau sa-si explice de ce aripile de avion supersonice “se resping” de atomii de aer “stabili si mai lenti” fata de aripile avionului cu elicii care zboara mai “lent”, dar care ca si cu un fel de ventuze se “lipeste si sare” peste straturile de atomi, daca putem compara avioanele impreuna cu fenomenele si animalele din natura ca sa va fie mai usor de inteles tipurile de zboruri, astazi. Pana atunci baloanelese spune ca plateau, intr-adevar pe atomii din aer si se respingeau, nu selipeau. Iar Avioanele se “lipeau” cuaripile lor duble comice; sau ca cele de deltaplan care intr-adevar “plateau” peste curentii de aer mai puernici ca din greutatea unui om cu un lanor,deci nu se respingeua si nu se lipeaua de atomii de aer in zbor ca avioanele cu elicii. Deci acceptati sa invatat corect simple fenomene fizice de zbor definite doar aici grupat total si in scris de cineva, si pentru cei din viitor si nu denaturati zborul si istoria si celelalte stiinte si arte dinlume cu astfel de simple si eronate explicatii ca si cei ce nu inteleg zborul din CM. Sau ca si generalii englezi care ar fi facut turbina cu reactie inaintea lui H. Coanda. Ei au perfectionat-o, insa au inteles tarziu de ce fata de romani. Ei nu l-au avut pe Traian Vuia inainte sa se inspire de la el si pe Vlaicu, asa cum chiar Coanda a cam gasit totul pe aici. Plus ca in UK.,si la automobile si la orice in tehnica din lume se fac copii foarte, foarte bune, si singurele pentru conservatoarea piata auto din Statele Unite ale Americii (unde testele de impact sunt mai restrictive si rezervorul este mutat la masini in mijlocul caroserie fata de portbagaj ca la europeni, anti-impact), pentru ca acolo este cea mai mare piata de patente si titluri industriale traditionala din lume, dar nu scriu ei patentele sau inventiile chiar daca par ca venite de peste Marele Canal al Manecii. Ei se pricep foarte bineunde sa investeasca si cu calm. Un calm parca sarit din comun de data aceasta ca a noiiregine, consoarte -ea acum-, a lui King Charles, care la o intalnire cu sotia lui Emannuel Macron ajung amandoua imbracate lafel ca si gemenii, constructii turn din Kuala Lampur(singurii care au mai ramas inovatori astazi si este foarte bine ca ne mai inspira chiar daca tinerii arhitecti sunte deja bolnavi si traumatizati in gandire, dupa atata evolutie a predecesorilor, sfarsita crunt insa, daramata). Si aceasta sotie de presedinte face o mutare – geste enorma, pentru public, poate mai mare ca a tuturor sotilor lor, la un loc, luand-o de manape “surioara”, ei din Angia, la o manifestatie publica filmata,insa incingand si comunitatea LBGQ de pe internet. Ori cu acest tip de calm multe carti, si in razboaie s-au jucatsi in batranul continent pentru ca Franta si Spania i-au cam suduit pe englezi, din toate timpurile si si-au taiat toate padurile din vestul europei si si-au scufundat corabiale spre norcul divin al Ioanei, doar ca sa prinda ceva luat deja ca al englezilor. Deci englezii asteapta mereu. Nu au initiativa de impus, oricat se chinuie, celalalte puteri in jurul lor avand un numar de populatie mai mare, doar atat. Nu sunt mai prejos, decat numeric ca populatie. Ei doar preiau idei bune si metodic si fac comert cu altii. Fiecare a fost lasat sa faca ceva pepamant de Dumnezeu, bine.Dar nu putem spune ca in Anglia au existat inovatii autentice venite de exemplu in lumea automobilelor, decat stilul de auto ca si micuta Iseta, doar cu o singura portiera in fata sau masinuta din studioul de TV BBC de a intrat in liftul din redactia lui Cklarcson dela BBC, cand nu era nervos pe colegi bineinteles. Acestea sunt inovatiile lor auto, cam ca cele din zona Slovaciei, pe unde tot maramuresenii nostril in istorie au salvat si aceasta zona de un curent fascist intortochiat de inteles istoric si acum, dar cu conotatii in industrie pana acum! Ei pentru insule, doar au rebranduit marca Opel, in Vauxhall dupa cum am mai spus si au facut-o bine. Dar nu o masina inca de la inceput tehnologic. Insa nu poti sa spui ca ARO romanesc nu afost “refacut” (cu sasiu si caroseriediferite total, principiul“Otto”, de motor find deja decoperit cam la toti), dupa nasos-ul de Jeep, ca si inpracticelecabine, dar puterniceleMak-uri americane,cu aripi pe fata, in bine pentru umanitatea de dupa “Hit-ul ARO!”. Cand la Mac pricipiul undelor de soc de la pistoanele din fata de la motorul din botul masinilor a fost trecut apoi sub cabina soferului siacum toate “Land Rover-urile chinezesti“, arata la designla colturi si linii principale, ca si un ARO din Romania de atunci din anii `1970, nu ca Gazul si Jeep-ul cu design inpractic, ca un “nas lung, ca de un caine lup”, dinanii `50. Iar acum, similar, dar din alta industrie povestea,toate motoarele siavioanele zboara dupa Reactia si turbina motorului, romanului Henry Coanda. Fiecare tehnologie in istorie si-a lasat deja amprenta ca o nervura de timp intr-un trunchidecopac sectionat, ori ca varsta la uncal care poate fi aflata, doar daca te uiti in guralui, la viata dintilor.Copitele crescand in continuu nepotcovite. Deci lasati romanilor ce este al romanilor, sicererea de patent AM., acestei tari sail promoveze unde nu degaba cele mai linistie tipuri de turism inovatoare,cu ape clare,le gasiti in romani, oricand de-alungul anului si practic inaceasta tara la cativa km., de casa, toate tipurile deturism din alte tari sinu mai alergatiin toate Europa, si dinaceasta cauza maitoate afacerile actualizate ale vechilor cavaleri ioaniti, ce poate s-au saturat de taxare ca pe vremuri de lapelerinii dincalduroasa zona a Mormantului Sfant crestin, au ajuns sa isimute peste milenii departe muntele in zone racoroase si termale ca ale Romaniei, dar si geostrategic. In Iran si langa Mongolia, suntcam aceleasi clime insa din aceasta cauzariscului mai mare raman zone de vazut doar pe desk-top-ul la Microsoft si MAC despre naturaca inca destiantii de “vis”, pentru toate fetele doritoare de exscursii MULTE toate in aceeasi vara si ieftineca si cu bileteaeriene de la Wizzlow-ul unguresc incluse. Insa de groaza sunt situatii similare daca te gandesti ca la mine se schimba desk-topul subliminual in functie de ce scriu personal cu un bat pe o plaja, chiar personalizat.Insa vedeti cu ce produse finite umpleti frigiderul de magneti si cantiatea lor dragi VIITORI ingineri TINERI pentru care am SCRIS multe, daca vreti sa fiiti destepti in toate, ca sa nu intrati intr-o ceata verde cu povesti politiste plicticoase!Deci nu confundati pe cei autentici, cu ce este in realitatea PREZENTA ca al vostru. Esta ca si cum blogg-ari englezi pe motociclete americane fac expeditii in est-ul romanesc, si primoveza extraordina Romania si in video de 4Ksi vulcani noroiosi termali unici si focurii vii, si apele minerale de curg pe strada,desunt mai ieftin vandute la imbuteliere in Dubai ca aici,nu stiu preturi in UK…,insa baga un fitil incare arata gresit ca semananca traditional jambon crud, ca de o viatape aici, din pulpa uscata de porc, ca in Spania si Franta, sau pe langa Africa unde texetttyyy Your browser does not support viewing this document. Click here to download the document. Your browser does not support viewing this document. Click here to download the document.
Your browser does not support viewing this document. Click here to download the document.
0 Comments
Leave a Reply. |
AuthorRadu George Moverview.
Categories
|